Miten aloittaa podcastin tekeminen?
Kirjoittaja Laura Trémouille vastaa Bonfire Agencylla podcast-tuotannoista ja audiosisältöjen kehittämisestä. Podcast-kenttä on kasvanut sekä Suomessa että maailmalla tasaisesti viime vuosien
Kirjoittaja Laura Trémouille vastaa Bonfire Agencylla podcast-tuotannoista ja audiosisältöjen kehittämisestä. Podcast-kenttä on kasvanut sekä Suomessa että maailmalla tasaisesti viime vuosien
Kirjoittaja Laura Trémouille vastaa Bonfire Agencylla podcast-tuotannoista ja audiosisältöjen kehittämisestä. Oletko koskaan miettinyt, miltä brändisi kuulostaa? Jos et, ei paniikkia
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn vt. toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen. Alkavana vuonna ajatusjohtajuutta rakennetaan etätyöajassa
Kirjoittaja on Bonfire Agencyn tuotanto- ja viestintäkoordinaattori Meri Parkkinen. Nyt kun korona-arkea on eletty jo pidemmän aikaa, olen alkanut karsastaa
Kirjoittaja Laura Pääkkönen on Bonfire Agencyn toimitusjohtaja ja perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen. Kuuntelin pari päivää sitten Samuli Salosen loistavaa
Ensimmäisellä työviikollani olen päässyt tutustumaan vahvasti podcastien maailmaan sekä niiden toteutukseen aina suunnittelusta äänitykseen. Haluatko tietää mitä kaikkea tapahtuu, kun
Podcastien suosio Suomessa on kasvanut tasaisesti viime vuosina. Oman podcastin tuottaminen on yrityksille erinomainen keino brändimielikuvan muodostamiseen, asiakkaiden sitouttamiseen ja
Ryminällä saapunut etäelämän aika muutti maaliskuussa myös bonfireläisten arjen. Oma ensireaktioni oli “kääk”, sillä vaikka tiesin erilaisten tapaamisten järjestyvän hyvin
Tänään Ajatusjohtajuus-aamussa Bonfire Agencyn toimitusjohtaja Laura Pääkkönen sai vieraakseen Goforen markkinointi- ja viestintäjohtaja Petra Sievisen sekä Wärtsilä Energy Busineksen markkinointi-
Kirjoittaja: Laura Pääkkönen, CEO, Bonfire Agency. Kuva otettu DigitalOulu 2020 -tilaisuudessa. Kun kriisi iskee täydellä voimallaan joko ympäröivään yhteiskuntaan tai
Bonfire Agencyn #ParhaatBisnesPodcastit -äänestyksen voittajat ovat selvillä. Äänestyksessä annettiin yli 1000 ääntä viikon aikana, ja ehdolla äänestyksessä oli 30 lukijoidemme
Elämme poikkeuksellista aikaa ja moni yritys on jo huomannut, että vanhat tavat tehdä myyntiä ja markkinointia eivät toimi entiseen tapaan.
Elämme aikaa, jossa uutisvirtamme täyttyy negatiivisista koronauutisista ja synkistä talousennusteista. Monet kaipaavatkin etäarkeen inspiroivia ja energisoivia bisnessisältöjä. Bonfire Agency haluaa
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn perustajaosakas. Kuvan otti Jani Utriainen. Juuri nyt elämme hyvin poikkeuksellista aikaa ja moni yritysjohtaja
Kirjoittaja Maria Sillanpää on Bonfire Agencyn markkinointi- ja asiakkuusjohtaja. Kuvan otti Jani Utriainen. Koronaviruksen leviäminen maailmanlaajuiseksi pandemiaksi on pistänyt nopealla
Kuten me kaikki tiedämme, elämme tällä hetkellä hyvin poikkeuksellista aikaa, mistä johtuen monissa yrityksissä on siirrytty täysin etätöihin. Näin on
Bonfire Agencyn perustajaosakkaat Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää pitivät live-webinaarin ti 11.2.2020 ”Ajatusjohtajuuden rakentamisen ABC”. Uskomme vahvasti, että tulevaisuuden liiketoiminnassa
Liiketoimintamuotoilija Riikka Tanner julkaisi uunituoreen Johdon agendalla 2020 -raportin haastateltuaan 15 johtajaa, hallitusammattilaista ja asiantuntijaa tämän vuoden ajankohtaisista teemoista. Itse puhuin
Podcastien kuluttaminen sisältömuotona on kovassa kasvussa ja yrityspodcasteista on nopeasti tullut yrityksille erinomainen tapa brändin tunnettuuden kasvattamiseen, brändimielikuvan kehittämiseen sekä
Podcastien suosio Suomessa on kasvanut tasaisesti viime vuosien aikana. Radiomedian viime syksynä tekemän tutkimuksen mukaan jo yli kolmannes suomalaisista kuuntelee podcasteja. Podcastin suurin hyöty